شناسه محصول: Fidixo Travel Mug

ماگ سفری فیدیکسو مدل کمپوکاپ

Fidixo Travel Mug Campo Cup
ویژگی‌ها
مناسب برای: انواع نوشیدنی گرم و سرد
وزن خالص: 74 گرم
ابعاد: 7 × 7 × 11 سانتی‌متر
مواد تشکیل دهنده: پلاستیک مخصوص صنایع غذایی فودگرید، بی‌بو و فاقد BPA
گنجایش: 260 میلی‌لیتر
گارانتی: 12 ماه
سایر ویژگی‌ها: سبک و مستحکم و بادوام طراحی مخصوص برای داغ نشدن بدنه سطح داخلی صیغل خورده برای شسشتشوی بهتر و راحت تر قابل شسشتشو در ماشین ظرفشویی قابل استفاده و ایمن در مایکروویو قابل استفاده و ایمن در فریزر و دماهای منفی تا -12

موجود در انبار

ارسال توسط فصل شکار

۱۶۳,۰۰۰ تومان

رنگ : کرمی
انتخاب مجدد
- +

صحت سفارش

ارسال فوری

ضمانت بازگشت وجه

پرداخت ایمن

توضیح کوتاه

ماگ سفری فیدیکسو CAMPO CUP یکی از بهترین انتخاب‌های در میان دیگر نمونه‌های مشابه است و به گونه‌ای طراحی شده که دمای بالای نوشیدنی‌های گرم را به دست فرد منتقل نکند و این موضوع لذت بیش‌تری از آن نوشیدنی برای شما به همراه خواهد داشت.

بررسی محصول

    مدل CAMPO CUP

برای افرادی که زیاد به سفر می‌روند، استفاده از تجهیزاتی که در شرایط مختلف کارآمد باشند، بسیار اهمیت دارد. یکی از این تجهیزات ماگ سفری فیدیکسو  است که برای یک نفر به طور کامل، پاسخگو خواهد بود.استفاده از ماگ‌های شخصی مخصوصاً در طبیعت و در زمان تفریحات خود، می‌تواند از جهات مختلف بسیار مفید باشد. از طرفی این محصول بسیار پرکاربرد است و می‌توانید برای همراه داشتن نوشیدنی در محل کار، کتاب‌خانه، سفرهای خارج از شهر، خودرو شخصی و … از آن استفاده کنید.در ادامه این محصول همراه ما باشید تا ویژگی‌ها و خصوصیات ماگ مسافرتی فیدیکسو را به طور کاکل مورد بررسی قرار دهیم.

 

ماگ سفری فیدیکسو

ویژگی های ماگ سفری فیدیکسو CAMPO CUP

انواع مختلفی از ماگ‌های مسافرتی در بازار عرضه می‌شوند که توسط برندهای مختلفی تولید شده‌اند. این محصولات از نظر مواد اولیه، گنجایش، رنگ یا کیفیت با هم متفاوت هستند. برای انتخاب یک ماگ مناسب لازم است از پیش تحقیقاتی در مورد بهترین گزینه‌های در دسترس داشته باشید که از طریق مطالعه بخش ویژگی‌های آن، امکان پذیر است.

تولید شده از مواد اولیه با کیفیت

با توجه به این که این ماگ مسافرتی به طور مستقیم با نوشیدنی‌های شما در تماس است، مهم‌ترین نکته بهداشتی بودن آن خواهد بود که آسیبی برای بدن شما به همراه نداشته باشد. در پروسه تولید این ماگ از پلاستیک فود گرید استفاده شده که در تماس با مواد خوراکی گرم یا سرد، هیچ آسیبی برای شخص نخواهند داشت.این پلاستیک فاقد مواد مضر BPA و هم‌چنین بود است و هیچ تاثیر منفی‌ بر روی نوشیدنی شما نخواهد گذاشت.

 

ماگ فیدیکسو

 

حمل آسان

این ماگ عمدتاً در سفرهایی به کار می‌رود و لازم است ابعادی داشته باشد که در کوله پشتی به راحتی جای گیرد . بدون دردسر حمل شود. ماگ سفری فیدیکسو دارای ابعاد 11×7×7 سانتی‌متر است. وزن نهایی این محصول بدون در نظر گرفتن مایعات درونش، بیش از 74 گرم نخواهد بود که در مقابل نمونه‌های مشابه دیگر بسیار سبک خواهد بود.

قابل استفاده برای نوشیدنی گرم و سرد

کاربردی بودن این محصول به دلیل قابلیت استفاده برای نوشیدنی گرم و سرد در آن است. این ماگ نوشیدنی‌هایی در بازه دمایی 10- تا 110 درجه سانتی گراد را می‌تواند نگه‌داری کند. از طرفی با توجه به پلاستیکی بودن بدنه، این ماگ در برابر ضربه، خراش، پوسیدگی و بسیاری آسیب‌های خارجی مقاوم خواهد بود و در نهایت طول عمر بالاتری خواهد داشت.

سخن آخر در رابطه با ماگ مسافرتی فیدیکسو CAMPO CUP

این محصول دارای یک درب پلاستیکی با کیفیت از جنس بدنه آن است که به طور کامل عایق‌بندی شده و از خروج آب در هنگام بسته بودن، جلوگیری می‌کند. سطح داخلی این محصول صیقلی شده است که آلودگی‌های را کم‌تر به خود جذب کند و راحت‌تر تمیز شود.

 

ماگ مسافرتی فیدیکسو

 

ماگ سفری فیدیکسو CAMPO CUP یکی از بهترین انتخاب‌های در میان دیگر نمونه‌های مشابه است و به گونه‌ای طراحی شده که دمای بالای نوشیدنی‌های گرم را به دست فرد منتقل نکند و این موضوع لذت بیش‌تری از آن نوشیدنی برای شما به همراه خواهد داشت.

 

لیوان فیدیکسو

اینستاگرام فصل شکار

ضمن تشکر از وقتی که در فصل شکار گذاشتید، پیشنهاد می‌کنیم اینستاگرام فصل شکار را دنبال نمایید. کدهای تخفیف، جشنواره‌ها، اخبار و سایر در پیج اینستاگرام👇

مشخصه‌های فنی

مناسب برای

انواع نوشیدنی گرم و سرد

رنگ

, , ,

وزن خالص

74 گرم

ابعاد

7 × 7 × 11 سانتی‌متر

مواد تشکیل دهنده

پلاستیک مخصوص صنایع غذایی فودگرید، بی‌بو و فاقد BPA

گنجایش

260 میلی‌لیتر

گارانتی

12 ماه

سایر ویژگی‌ها

سبک و مستحکم و بادوام
طراحی مخصوص برای داغ نشدن بدنه
سطح داخلی صیغل خورده برای شسشتشوی بهتر و راحت تر
قابل شسشتشو در ماشین ظرفشویی
قابل استفاده و ایمن در مایکروویو
قابل استفاده و ایمن در فریزر و دماهای منفی تا -12

نظرات مشتریان

نظرتان را در مورد محصول درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

ماگ فیدیکسو
ماگ سفری فیدیکسو مدل کمپوکاپ

موجود در انبار

- +

محصولات پیشنهادی

خرید تلفنی