شناسه محصول: Salamon Warm Hat

کلاه گرم طرح سالامون Salomon

Salamon Warm Hat
ویژگی‌ها
وزن: 70 گرم
سایزبندی: فری سایز
جنس: کاموای صنعتی کشسان
مناسب برای: پائیز و زمستان
سایر ویژگی‌ها: دارای آستراخلی جهت حفظ بیشتر گرما تولید ایران رنگ‌بندی متنوع جنس مرغوب و باکیفیت

ناموجود

ارسال توسط فصل شکار

ناموجود

رنگ : سبز
انتخاب مجدد
- +

صحت سفارش

ارسال فوری

ضمانت بازگشت وجه

پرداخت ایمن

توضیح کوتاه

کلاه گرم طرح سالامون Salamon Warm Hat، یک کلاه گرم بادوام برای سفرهای زمستانی محسوب می‌­شود.جنس این کلاه از کشسان کاموا است و سایز آن به صورت Free می‌­باشد.این کلاه به دلیل برخورداری از قابلیت کشسانی مطلوب استفاده بسیار آسانی داشته و از طرفی جنس آن، گرمای خیلی ایده‌­آلی را در سفر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بررسی محصول

کلاه گرم طرح سالامون Salamon Warm Hat

 خرید و قیمت کلاه گرم طرح سالامون Salomon  گرم نگه داشتن قسمت سر و گوش‌­ها، می‌­تواند به ما کمک کند تا در سرما، احساس گرمای مطلوبی داشته باشیم. برای همین برای سفرهایی که در فصل سرما و زمستان به کوه­‌ها، جنگل و طبیعت داریم یکی از بهترین گزینه‌­ها برای دوری از سرما، استفاده از یک کلاه مناسب است. کلاهی که بتواند قسمت سر و گوش‌­های ما را پوشانده و گرم نگه دارد.این کلاه باید ضمن ایجاد گرمای مطلوب، سبک باشد و استفاده از آن باعث اذیت نشود.

یکی از  بهترین کلاه­‌ گرم ها ، برای سفرهای زمستانی، کلاه گرم طرح سالامون Salomon است.

معرفی کلاه گرم طرح سالامون

این کلاه، یک کلاه گرم بادوام برای سفرهای زمستانی محسوب می‌­شود.جنس این کلاه از کشسان کاموا است و سایز آن به صورت Free می‌­باشد.این کلاه به دلیل برخورداری از قابلیت کشسانی مطلوب استفاده بسیار آسانی داشته و از طرفی جنس آن، گرمای خیلی ایده‌­آلی را در سفر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

به کمک این کلاه می‌­توان در زمستان، بدون نگرانی از سرد شدن گوش­‌ها و سرما،  سفرهای کمپینگ و کوهنوردی  خود را همچنان دنبال نمود.

چرا خرید کلاه گرم سالامون برای سفرهای زمستانی بسیار ایده‌­آل است؟!

این کلاه دارای ویژگی­‌هایی است که باعث شده به یک انتخاب بسیار عالی برای روزهای سرد زمستان و به ویژه مسافرت­‌های زمستانی تبدیل شود. از ویژگی­‌های این کلاه می­‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایجاد گرمای مطلوب

همان‌طور که می‌­دانید گوش‌­ها یکی از حساس‌­ترین نقاطی از بدن هستند که باعث احساس سرما خواهند شد.این کلاه به دلیل جنس کاموایی که داشته می­‌تواند به خوبی ناحیه سر و گوش‌­ها را گرم نگه دارد. برای همین در سفرهای زمستانی مانع از احساس سرما در این ناحیه از بدن خواهد شد.

جنس بادوام کلاه گرم طرح سالامون

این کلاه با وجود قابلیت کشسانی خیلی خوبی که داشته دوام مطلوبی دارد و تا مدت­‌ها به راحتی می‌­توان در روزهای سرد روی آن حساب باز کرد و با چند بار استفاده کیفیت خود را از دست نخواهد داد.

تنوع رنگی جذاب

یکی از مواردی که باعث شده هر فردی با هر سلیقه‌­ای امکان استفاده از این کلاه را داشته باشد تنوع رنگی بالای این کلاه است. کلاه طرح سالمون در رنگ­های مختلف بنفش، آبی، آبی روشن، سبز، سبز تیره، صورتی، مشکی، سورمه‌­ای، صورتی و نارنجی عرضه می‌­شود. برای همین دست شما در  خرید کلاه گرم طرح سالامون کاملاً باز خواهد بود.

کلاه گرم طرح سالامون قابل استفاده برای خانم­‌ها و آقایان

سایز Free و تنوع رنگی این کلاه باعث شده که این کلاه هم برای آقایان و هم خانم‌­ها مناسب باشد. این کلاه را همچنین می‌­توان یک انتخاب عالی برای زوج‌­هایی دانست که علاقه زیادی به ست کردن لباس‌­های خود دارند.

خرید از فروشگاه فصل شکار

یکی از راه­‌های بسیار آسان و سریع خرید این محصول، خرید اینترنتی است. در این زمینه شما می‌­توانید به راحتی خرید خود را از فروشگاه اینترنتی فصل شکار خریداری کنید. در فروشگاه اینترنتی فصل شکار انواع محصولات کوهنوردی و کمپینگ قابل تهیه می­‌باشد.

اینستاگرام فصل شکار

ضمن تشکر از وقتی که در فصل شکار گذاشتید، پیشنهاد می‌کنیم اینستاگرام فصل شکار را دنبال نمایید. کدهای تخفیف، جشنواره‌ها، اخبار و سایر در پیج اینستاگرام👇

مشخصه‌های فنی

وزن

70 گرم

سایزبندی

فری سایز

جنس

کاموای صنعتی کشسان

مناسب برای

پائیز و زمستان

سایر ویژگی‌ها

دارای آستراخلی جهت حفظ بیشتر گرما
تولید ایران
رنگ‌بندی متنوع
جنس مرغوب و باکیفیت

نظرات مشتریان

نظرتان را در مورد محصول درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کلاه گرم طرح سالامون
کلاه گرم طرح سالامون Salomon

ناموجود

- +

محصولات پیشنهادی

خرید تلفنی