شناسه محصول: Granite Equipment accordion foam underpants

زیر باسنی کوهنوردی فومی آکاردئونی گرانیت اکوییپمنت

Granite Equipment Accordion Foam Underpants
ویژگی‌ها
مناسب برای: استارحت کوتاه بین پیاده روی و زیرنشمینگاه
ابعاد باز شده: 1 × 32,5 × 39 سانتی‌متر
ابعاد جمع شده: 13 × 32,5 سانتی‌متر
وزن: 100 گرم
جنس رویه: پازچه پلی استر ضدخش
جنس لایۀ داخلی: فوم فشرده
سایر ویژگی‌ها: دارای یک لایه فوم فشرده داخلی دارای بند نگهدارنده زیرانداز قابلیت شستشو و ضدآب وزن سبک و حجم کم ساخت ایران

موجود در انبار

ارسال توسط فصل شکار

۵۹,۰۰۰ تومان

رنگ : آبی
انتخاب مجدد
- +

صحت سفارش

ارسال فوری

ضمانت بازگشت وجه

پرداخت ایمن

توضیح کوتاه

زیرباسنی فومی گرانیت یک زیرانداز نشمین کوهنوردی انفرادی سبک و کاربردی از برند گرانیت است. این زیرانداز فومی آکاردئونی به دلیل وزن بسیار پایینی و نیز حجم مناسب در بین کوهنوردان و طبیعت گردان بسیار محبوب می‌­باشد. جنس این زیر باسنی از فوم قابل انعطاف است و از این رو استفاده بسیار آسانی داشته و دوام آن نیز بسیار بالاست.

بررسی محصول

زیر باسنی کوهنوردی فومی آکاردئونی گرانیت

زیرانداز نشیمن کوهنوردی گرانیت زیر باسنی کوهنوردی گرانیت برای آن که در طبیعت و در دل کوه بتوان خیلی زود از هر فضایی برای استراحت استفاده نمود قطعاً به همراه داشتن یک  زیرانداز  جمع­ وجور و سبک بسیار کاربردی است. زیرباسنی یکی از محصولاتی است که به راحتی می­‌توان آن را در کوله پشتی با خود حمل و در سفر از آن استفاده کرد.

این محصول در عین برخورداری از انعطاف لازم نیاز است که وزن سبکی داشته و به کاهش وزن بار کوله پشتی کمک کند. یکی از بهترین زیر باسنی‌­های موجود در بازار برای کوهنوردی و طبیعت گردی و نیز انجام ورزش­‌هایی چون یوگا زیرانداز نشیمن فومی گرانیت است.

معرفی زیر باسنی کوهنوردی فومی گرانیت

زیرباسنی فومی گرانیت یک زیرانداز انفرادی سبک و کاربردی از  برند گرانیت است. این محصول به دلیل وزن بسیار پایینی و نیز حجم مناسب در بین کوهنوردان و طبیعت گردان بسیار محبوب می‌­باشد. جنس این زیرباسنی از فوم قابل انعطاف است و از این رو استفاده بسیار آسانی داشته و دوام آن نیز بسیار بالاست.

این محصول در ابعاد 1 × 35 × 35 سانتی­‌متری و وزن 45 گرمی عرضه می‌­شود. خاصیت آب گریزی و قابلیت شستشو از دیگر مشخصه­‌های این زیرانداز تک نفره می­‌باشند.

چرا زیرانداز نشیمن کوهنوردی فومی گرانیت بهترین زیرانداز انفرادی است؟

این زیرانداز نشیمن کوهنوردی تک نفره از برند گرانیت به دلیل مزایایی که داشته یکی از بهترین زیراندازهای انفرادی برای سفر و ورزش محسوب می‌­شود. در ادامه با هم مزایای این زیرانداز را بررسی خواهیم نمود:

زیرانداز سبک و جمع‌­وجور

در سفرهای  کوهنوردی و طبیعت‌­گردی  اولویت با وسایل سبک و کم حجم است. هر چه وسایل سبک­‌تر باشند قطعاً در بین کوهنوردان و طبیعت­‌گردان محبوب­‌تر هستند.

زیرباسنی گرانیت با ابعاد 1 × 35 × 35 سانتی­‌متری و وزن 45 گرمی توانسته در این زمینه به خوبی موفق ظاهر شود. این زیرباسنی به راحتی در کوله پشتی قرار خواهد گرفت.

جنس بادوام

به منظور تهیه این محصول از جنس فومی باکیفیت و منعطفی استفاده شده است که این موضوع باعث شده استفاده از این زیرانداز بسیار دلپذیر باشد و از طرفی دوام آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

قابل شستشو

این زیرانداز نشیمن کوهنوردی به راحتی قابل شستشو می‌­باشد و بعد از سفر بدون نگرانی از خرابی و آسیب دیدگی آن­ می­‌توان اقدام به شستشوی آن نمود.

قیمت مناسب

یکی دیگر از ویژگی­‌های فوق­‌العاده این محصول، قیمت بسیار مناسب آن است. این محصول از برند گرانیت، با وجود برخورداری از کیفیتی بسیار عالی و نیز دوامی بالا، یک زیرانداز کوهنوردی تک نفره کاملاً مقرون به صرفه­ است.

خرید زیر باسنی کوهنوردی فومی آکاردئونی گرانیت اکوییپمنت از فصل شکار

یکی از راه­‌های بسیار آسان و سریع خرید این محصول، خرید اینترنتی است. در این زمینه شما می‌­توانید به راحتی خرید خود را از فروشگاه اینترنتی فصل شکار خریداری کنید. در فروشگاه اینترنتی فصل شکار انواع محصولات کوهنوردی و کمپینگ قابل تهیه می­‌باشد.

زیر باسنی کوهنوردی فومی آکاردئونی گرانیت اکوییپمنت از محصولاتی است که شما می‌­توانید با اطمینان از اصالت آن و با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه فصل شکار تهیه کنید.

اینستاگرام فصل شکار

ضمن تشکر از وقتی که در فصل شکار گذاشتید، پیشنهاد می‌کنیم اینستاگرام فصل شکار را دنبال نمایید. کدهای تخفیف، جشنواره‌ها، اخبار و سایر در پیج اینستاگرام👇

مشخصه‌های فنی

مناسب برای

استارحت کوتاه بین پیاده روی و زیرنشمینگاه

ابعاد باز شده

1 × 32,5 × 39 سانتی‌متر

ابعاد جمع شده

13 × 32,5 سانتی‌متر

وزن

100 گرم

جنس رویه

پازچه پلی استر ضدخش

جنس لایۀ داخلی

فوم فشرده

سایر ویژگی‌ها

دارای یک لایه فوم فشرده داخلی
دارای بند نگهدارنده زیرانداز
قابلیت شستشو و ضدآب
وزن سبک و حجم کم
ساخت ایران

نظرات مشتریان

نظرتان را در مورد محصول درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

زیرانداز نشیمن کوهنوردی گرانیت
زیر باسنی کوهنوردی فومی آکاردئونی گرانیت اکوییپمنت

موجود در انبار

- +

محصولات پیشنهادی

خرید تلفنی