____________________________________________________________________________________

در این مقاله از سری مقالات فروشگاه فصل شکار به معرفی چند فیلم سینمایی پرطرفدار و جذاب با موضوع تیراندازی با کمان می‌پردازیم با ما همراه باشید همچنین اگر انتقاد و نظری درباره‌ی این فیلم‌ها داشتید می‌توانید در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

فیلم سینمایی بازی‌های گرسنگی (2012) The Hunger Games 

این فیلم علمی تخیلی دیستوپیایی بر اساس رمانی به همین نام نوشته سوزان کالینز است.

فیلم سینمایی بازی‌های گرسنگی (2012) The Hunger Games  داستان کتنیس اوردین را روایت می‌کند، نوجوانی که داوطلب می‌شود تا به جای خواهر کوچکترش در بازی‌های گرسنگی، رویدادی تلویزیونی که در آن نوجوانان تا سر حد مرگ با یکدیگر مبارزه می‌کنند، شرکت کند. کیتنیس که یک شکارچی ماهر است، از مهارت تیراندازی با کمان خود برای زنده ماندن در بازی ها استفاده می کند.

 

 

فیلم سینمایی بازی‌های گرسنگی؛ ابتلا به آتش The Hunger Games: Catching Fire (2013)

این دومین فیلم از سه‌گانه بازی‌های گرسنگی است.

فیلم سینمایی بازی‌های گرسنگی؛ ابتلا به آتش The Hunger Games: Catching Fire (2013)

کیتنیس و پیتا ملارک، برندگان بازی‌های گرسنگی، به یک تور پیروزی در سراسر پانم فرستاده می‌شوند. با این حال، آنها به زودی متوجه می شوند که رئیس جمهور اسنوو آنها را به عنوان نماد شورش در حال رشد در برابر رژیم او قرار داده است. کیتنیس و پیتا باید از مهارت تیراندازی با کمان و سایر مهارت های خود برای زنده ماندن در بازی های جدید و رهبری انقلاب استفاده کنند.

 

فیلم سینمایی بازی‌های گرسنگی؛ زاغ مقلد – قسمت اول The Hunger Games: Mockingjay – Part 1 (2014)

کیتنیس به ناحیه 13، آخرین پناهگاه شورشیان علیه رژیم اسنوو فرار می‌کند.

فیلم سینمایی بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد - قسمت اول The Hunger Games: Mockingjay - Part 1(2014)

او به عنوان Mockingjay، نمادی از امید برای مردم پانم انتخاب می‌شود. کیتنیس باید از مهارت تیراندازی با کمان و قدرت رهبری خود برای متحد کردن مردم ناحیه ها و سرنگونی اسنوو استفاده کند.

 

فیلم سینمایی بازی‌های گرسنگی؛ زاغ مقلد – قسمت دوم The Hunger Games: Mockingjay – Part 2 (2015)

این چهارمین و آخرین فیلم از سه‌گانه بازی‌های گرسنگی است.

فیلم سینمایی بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد - قسمت دوم The Hunger Games: Mockingjay - Part 2(2015)

کیتنیس و شورشیان به پایتخت پانم، کاپیتول حمله می کنند. کیتنیس باید از مهارت تیراندازی با کمان و سایر مهارت های خود برای شکست اسنوو و نجات مردم پانم استفاده کند.

 

 

فیلم سینمایی رابین هود (2018) Robin Hood

این فیلم اکشن ماجراجویی بر اساس داستان رابین هود، قانون شکن افسانه ای است.

فیلم سینمایی رابین هود (2018) Robin Hood

این فیلم داستان رابین هود را روایت می‌کند که پس از سال‌ها جنگ صلیبی به خانه بازمی‌گردد تا متوجه شود که شهرش توسط کلانتر ناتینگهام فاسد شده است. رابین هود با گروهی از دزدان متحد می شود تا با ناتینگهام مبارزه کند و به مردم ناگفته کمک کند.

 

فیلم سینمایی آخرین سامورایی (2003) The Last Samurai

فیلم آخرین سامورایی فیلمی حماسی تاریخی آمریکایی محصول سال 2003 به کارگردانی ادوارد زوئیک و نویسندگی جان لوگان است.

فیلم سینمایی آخرین سامورایی (2003) The Last Samurai

تام کروز در نقش کاپیتان نیتان آلگرن، سرباز آمریکایی که در اواخر قرن نوزدهم توسط امپراتوری ژاپن استخدام شد تا به مدرن سازی ارتش خود کمک کند، بازی می کند. کن واتانابه در نقش کاتسوموتو، یک سامورایی که به آلگرن آموزش می‌دهد و به او کمک می کند تا راه و معنای زندگی را بیابد، بازی می کند. این فیلم همچنین بازیگران مکمل ویلیام آترتون، چاد لیندبرگ، تام اسکورتیش، روی شایدر، میا کونیشینا و هیرویوکی سانادا را در اختیار دارد.

 

 

انیمیشن دلیر (2012) Brave 

این فیلم انیمیشن رایانه ای بر اساس کتاب کودکان پرفروش “بردی” نوشته کاترین پترسون ساخته شده است.

انیمیشن دلیر (2012) Brave 

این داستان مریدا، یک شاهزاده خانم اسکاتلندی را روایت می‌کند که از ازدواج ترتیب‌داده‌شده‌اش سرپیچی می‌کند و برای به دست آوردن دست خود در ازدواج، باید یک مسابقه تیراندازی با کمان را برنده شود. مریدا با کمک یک جادوگر، مهارت تیراندازی با کمان خود را بهبود می‌بخشد و سرنوشت خود را کنترل می‌کند.

از همراهی شما با فصل شکار متشکریم، برای تماشای هریک از فیلم‌های بالا، می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر آن‌ها را دانلود کرده و خود را به هیجان دعوت کنید.