بازی تیرکمان جدید Archery Battle 3D

هیجان انگیزترین بازی تیرکمان 2 نفره آنلاین + لینک دانلود برنامه های شبیه ساز این امکان را به ما می‌دهند که در محیط واقعی خود را تصور کنیم، حتما بازی های شبیه ساز کامپیوتری رانندگی را انجام داده اید، این امکان برای کودکان و افرادی که تجربه‌ی رانندگی را نداشته‌اند بسیار جذاب و نو است.

یا برنامه های شبیه ساز رانندگی ماشین سنگین که محیطی بسیار جالب از درون کابین کامیون های حرفه‌ای و بروز را نمایش می‌دهند، برای افرادی که علاقه مند به رانندگی با ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها هستند. این بازی بسیار مهیج است؛ این موارد پیش زمینه‌ای برای معرفی یک بازی هیجان انگیز و آنلاین شبیه ساز تیراندازی با کمان بود که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

معرفی بازی تیرکمان آنلاین Archery Battle 3D

بازی اندروید آرچری بتل 3D یکی از پرطرفدارترین بازی های شبیه ساز است که در نظرات کاربران نیز، گرافیک و فضاسازی طبیعی این بازی تحسین شده است.این بازی در محیط‌های متنوع زیبا بصورت آنلاین رقیبی برای شما برمی‌گزیند ورقابت جذاب شروع می‌شود، این بازی قابلیت دعوت از دوستان‌تان را دارد که می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

 

 

طبق روال همه بازی های کامپیوتری، در ابتدا سطح مقدماتی و آموزشی است و هر چه رو به جلو بروید مراحل مسابقه سخت تر و سخت خواهد شد، و رقیبان حرفه‌ای اجازه کار به شما را نخواهند داد، پس این نشان دهندۀ یک بازی هیجان انگیز در تورنومنت‌های مختلف است.

خرید انواع پک تیر و کمان با بهترین قیمت!

 

همچنین شما در سطح حرفه‌ای می‌توانید نوع که  کمان ریکرو  باشد یا  کمان کامپوند  را انتخاب کنید و تجهیزات حرفه ای کمان مثل سایت کمان، زه کمان و رست را تعویض نمایید.لوازم جانبی ایمنی مثل چست گارد، آرم گارد و تب انگشتی نیز قابل خرید هستند.

دسته‌بندی انواع کمان‌های حرفه‌ای

 

مشخصات

شرکت سازنده Doodle Mobile Ltd
سازگار با سیستم عامل اندروید 
حجم 55,3 مگابایت
دسته بندی شبیه سازی ورزشی

دسترسی‌ها

اینترنت پرداخت درون برنامه‌ای گوگل پلی
دیدن وضعیت شبکه لرزش دستگاه
بررسی وضعیت WIFI بیدار نگه‌داشتن دستگاه

تصاویری از صفحات مختلف بازی مهیج ArcheryBattle 3D

سخن پایانی

اگر علاقه مند به ورزش  تیراندازی باکمان  هستید، لذت تجربه‌ی استفاده از این شبیه ساز کامپیوتری را از دست ندهید، همچنین به‌طور ناخودآگاه با تجهیزات کمان و انواع کمان آشنا خواهید شد در ادامه همانطور که می‌دانید  فروشگاه فصل شکار  بزرگترین فروشگاه اینترنتی تیر و کمان است که همه‌ی اقلام مورد نیاز ورزش تیراندازی با کمان را می‌توانید با بهترین قیمت و ارسال سریع خریداری نمائید.

 

بازی تیرکمان ذونفره از طریق پلتفرم Google Play، بازار و مایکت قابل دریافت است که از طریق لینک ‌های زیر می‌توانید این بازی را دریافت نمائید.