فهرست محتوا بستن فهرست

خرید دوربین دوچشمی کارکرده به صرفه یا ضرر؟!

 ⏱میانگین زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه و 58 ثانیه 

چرا باید دوربین دوچشمی شکاری داشته باشید؟

با ورود و معرفی دوربین‌های دوچشمی شکاری به به دنیای تجهیزات سفر و کوهنوردی امکان لذت بردن از زیبایی‌های آفرینش چندین برابر شد دوربین‌های دوچشمی از قلب اروپا به جای جای جهان با هدف رصد آسمان و تماشای سیارات معرفی شد.

راهنمای خرید دوربین دوچشمی کارکرده

داستان معروف گالیله را حتماً شنیده‌اید دوربین‌های دوچشمی و تک چشمی با عدسی‌های بسیار بزرگ گالیله را تبرئه می‌کردند اما مقداری برای این کار دیر شده بود. با پیشرفت علم و تکنولوژی ابعاد دوربین‌های دوچشمی تک چشمی و تلسکوپ‌ها نیز همانند سایر اختراعات و ابداعات بشر کوچک و کوچکتر شد مثل اولین اتومبیل دنیا کامپیوترها و تیر و کمان‌ها که در ابعاد کوچکتر و با قابلیت‌های بهتر به خدمت بشر آمدند. دوربین‌های دوچشمی سوار بر قطار پیشرفت شدند و در ابعاد کامپکت و حتی جیبی به کمک انسان آمدند.

 

راهنمای خرید دوربین دوچشمی کارکرده

چرا خرید دوربین دو چشمی کارکرده را پیشنهاد می‌کنیم؟

دوربین‌های دوچشمی برای هر قشری از افراد مناسب است برای اثبات این حرف ادامه این مطلب را بخوانیم اگر شما کوهنورد طبیعت گرد و اهل سفر نیستید حتماً به ماجراجویی درباره جهان آفرینش جواب مثبت خواهید داد با دوربین‌های دوچشمی می‌توانید به دنیای پرندگان در حال پرواز در آسمان، حیوانات در دل کوه، عبور و مرور کشتی و قایق‌ها، تماشای دلفین‌ها، و ماهی‌های بازیگوش در دل دریا و سیارات در آسمان‌ها سفر کنید این چند مورد کمترین پیشنهادی است که می‌توانید در جهان آفرینش ماجراجویی کنید.

راهنمای خرید دوربین دوچشمی کارکرده

چه دوربین دوچشمی برای من مناسب است؟

دوربین‌های دوچشمی با فرمول‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند اما اینکه کدام دوربین دوچشمی برای شما کاربردی تر است را به طور کامل برای شما شفاف سازی خواهیم کرد. اگر دوربین دوچشمی را در دست گرفته باشید یا تصاویر آن را در سایت‌های فروش و معرفی دوربین شکاری دیده باشید ۲ عدد روی آن درج شده که با فهمیدن فرمول آن می‌توانید به راحتی برای انتخاب دوربین دو چشمی تصمیم بگیرید برند و نوع کاربرد که در شب باشد و یا نجوم را نادیده بگیرید.

راهنمای خرید دوربین دوچشمی کارکرده

برای مثال اگر دوربینی دارای اعداد ۱۰ در ۴۲ باشد عدد ۱۰ بیانگر بزرگنمایی دوربین به عدد ۴۲ قطر عدسی‌های لنز جلویی دوربین است. حالا با دانستن این فرمول به انتخاب دوچشمی مناسب می‌پردازیم.

خرید دوربین دوچشمی برای شکار و طبیعت گردی

دوربین‌های شکاری معمولاً میدان دید کوچک اما بزرگنمایی فوق‌العاده‌ای دارند که بتوانید سوژه مورد نظرتان را به آسانی دنبال کنید. برای مثال دوربین‌های ۶ در ۳۰  و ۸ در ۳۰ بهترین گزینه برای خرید دوربین دوچشمی به منظور شکار به حساب می‌آید پس اگر قصد خرید دوربین دوچشمی به منظور شکار دارید از خرید این دوربین‌ها غافل نباشید.

 

 

 بهترین دوربین های دوچشمی شکاری با میدان دید کم و بزرگنمایی فوق‌العاده 

 

دوربین‌های دوچشمی مخصوص تماشای مناظر و طبیعت پرندگان در حال پرواز و دریانوردی برای این منظور باید روی دوربین‌های دوچشمی با بزرگنمایی حداقل ۸۰ برابری دست بگذارید بهترین دوربین‌های طبیعت گردی شامل ۱۰ × ۴۲ ، ۸ × ۴۲ ، ۱۰ × ۵۰ ، ۱۲ × ۴۲ و ۱۲ × ۵۰ است دوربین‌ها به افراد کوهنورد و طبیعت گرد و ماجراجو پیشنهاد می‌شود.

 

 بهترین دوربین های دوچشمی شکاری با میدان دید بزرگ و بزرگنمایی فوق‌العاده 

 

دوربین‌های دوچشمی مناسب رصد آسمان و رویت هلال ماه

دوربین‌های نجومی دارای بزرگنمایی فوق العاده‌ای هستند، همچنین میدان دید وسیعی در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید از رصد آسمان شب نهایت لذت را ببرید.

 

 

از کجا دوربین دوچشمی کارکرده بخریم؟

برای این سوال چندین پاسخ وجود دارد که به شفاف سازی آن‌ها می‌پردازیم؛

  • خرید حضوری از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش دوربین دوچشمی
    در کشور ما فروشگاه‌های متعددی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که می‌توانید برای خرید به آنها مراجعه نمایید اما توجه کنید که اصل فروشنده صداقت و ارائه محصول اورجینال به شما باشد نه اینکه صرفاً هدف فروش محصول باشد.

https://www.aparat.com/v/7R5Ju

  • خرید اینترنتی دوربین دوچشمی کارکرده
    با تغییر روند بازار سنتی و سوق پیدا کردن بازار به سمت فروش آنلاین، خوشبختانه تعداد فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر از فروشگاه‌های حضوری است، مزایای خرید اینترنتی دوربین شکاری مقایسه قیمت و تنوع کالای فروشندگان است که به راحتی و با چند جستجوی ساده می‌توانید به این مهمم دست پیدا کنید و از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید چرا که در صورت وجود مشکل بتوانید سفارشتان را کنسل و یا جایگزین کنید. معمولاً فروشگاه‌های اینترنتی معتبر دارای نماد اعتماد، جواز کسب فعالیت اینترنتی، آدرس و تلفن معتبر هستند که می‌توانید قبل از خرید با تماس تلفنی از موجودی سفارش خود مطمئن شوید. ما اینجا در فصل شکار با بیشتر از دو دهه سابقه در امر فروش دوربین شکاری، دوربین تک چشمی، تلسکوپ و میکروسکوپ افتخار خدمت به شما هم‌وطنان عزیز را داریم.

خرید دوربین دوچشمی کارکرده

چرا از فصل شکار دوربین شکاری کارکرده بخرید؟!

 مشاوره رایگان، ارسال فوری ۴۸ ساعته، پشتیبانی پس از فروش، تنوع کالایی بیش از ۳۰۰ مدل دوربین شکاری نو و دست دوم  از کمترین خدماتی است که مفتخریم به شما ارائه دهیم.

اصل صداقت و پیشنهاد بهترین دوربین کارکرده کاربردی برای شما سرلوحه کار ماست و این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید اینترنتی دوربین دوچشمی نهایت لذت را ببرید علاوه بر فروش آنلاین اگر ساکن شهر مشهد هستید و یا به مشهد سفر کردید مشتاق دیدارتان هستیم هر روزه می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ شب الی صورت یکسره به شعب فروشگاه‌های فصل شکار مراجعه نمایید و به صورت حضوری از مشاوره تخصصی خرید دوربین شکاری لذت ببرید.

وب سایت فصل شکار دارای مجوز فروش اینترنتی و نماد اعتماد است که با خیال راحت می‌توانید خریدتان را انجام دهید

خرید دوربین دوچشمی دست دوم مزایا و معایب؛ چرا دوربین شکاری دست دوم بخریم؟

در دنیای اپتیک و دوربین‌های دوچشمی کارکرده نکاتی است که باید حتماً به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشید؛

مزایای خرید دوربین دو چشمی کارکرده دست دوم

کالاهای در حد نو با کیفیت و تمیز

خرید دوربین دوچشمی کارکرده دارای اصول و نکاتی است که نیاز است حتماً قبل از خرید به آنها توجه داشت اما خرید دوربین شکاری دست دوم با رعایت اصول خرید می‌تواند از سودمندترین خریدهای شما محسوب شود.

خرید دوربین دوچشمی کارکرده

اغلب دوربین‌های دوجشمی کارکرده معمولا برای هدیه، مراکز نجومی و مدارس استفاده می‌شود که اکثر آنها در حد یک بار استفاده شده‌اند و می‌توان گفت کاملاً نو هستند اما به دلیل نداشتن جعبه دست دوم تلقی می‌شوند. پس اولین مزیت خرید دوربین شکاری دست دوم، کیفیت و تمیزی کالا است. (در برخی از موارد ممکن است این مزیت وجود نداشته باشد)

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

در قانون بازار و تجارت، بعد از باز شدن جعبه و بسته بندی حدود 20 درصد از مبلغ کالای نو کسر می‌شود، افراد زیادی قبل از تحقیق و مطالعه دربارۀ دوربین شکاری اقدام به خرید دوربین می‌کنند، یا ممکن است برای کادو و هدیه به دوستان خود دوربین تهیه کنند. در این ماجرای خرید، معمولا افراد به دنیای نجوم و اپتیک علاقه نشان نمی‌دهند و بعد از مدتی به فروش دوربین روی می‌آورند، قضیه‌ی دوم هم ممکن است افرادی که بعنوان هدیه دوربین گرفته‌اند هم برای فروش اقدام کنند. لذا در ماین این جریان‌ها سود با خریداران دوربین‌های شکاری دست دوم است.

خرید دوربین دوچشمی کارکرده

یک سری دوربین دوچشمی هم بدلیل قیمت بالا و دور زدن مالیات‌های گمرکی بدون جعبه یا با جعبه متفرقه از طریق بازارچه‌های مرزی وارد می‌شوند که پیشنهاد ما خرید این چنین دوربین‌های کارکرده دست دوم است چرا که کالای کاملا اورجینال با کیفیت فوق‌العاده است.

فصل شکار بعنوان اولین مرجع خرید و فروش تخصصی دوربین دوچشمی شکاری کارکرده در ایران، این افتخار را داریم تا انواع دوربین شکاری دست دوم را بهترین قیمت و ضمانت اصالت با ارسال فوری در اختیار شما قرار دهیم.

کالای اورجینال و با کیفیت

همانطور که گفتیم، دوربین هایی که از طری بازارچه‌های مرزی وارد کشور می‌شوند معمولا دوربین‌های با اصالت و معتبر از کشورهای معروف در زمینه تولید و طراحی دوربین شکاری ه

خرید دوربین دوچشمی کارکردهستند که معروف ترین آن ها برندهایی مثل بوشنل، تاسکو، زاوارسکی که از قلب کشورهای صنعتی پیشرفته مثل آلمان، سوئیس، ژاپن، روسیه و آمریکا راهی کشورهای مختلف از جمله کشور ما می‌شوند.

اگر قصد خرید دوربین شکاری دست دوم کارکرده را دارید می‌توانید روی دکمه زیر کلیک کنید و برای مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

انواع دوربین شکاری روسی دست دوم، دوربین دوچشمی ژاپنی دست دوم، دوربین دوچشمی شکاری آلمانی کارکرده با بهترین قیمت و ارسال فوری و ضمانت بازگشت کالا تا 10 روز در فروشگاه اینترنتی فصل شکار!