کمان آرش، تاریخچه و دستاوردهای 

برند موفق و ایرانی کمان آرش به عنوان اولین و تنها کارخانه سازنده تیروکمان از سال ۱۳۸۲ شمسی در ایران و منطقه خاورمیانه فعالیت خود را آغاز کرد. این برند با محیطی با بیش از ۱۰۰۰ متر مربع سالن و در اختیار داشتن انواع تجهیزات بروز، ماشین آلات پیشرفته CNC و استفاده از تجربیات اساتید و مربیان حرفه‌ای تیراندازی با کمان کشورمان، نظر بسیاری از مصرف کنندگان را جلب نموده است.طبق اعلام آمار سایت کمان آرش، حدود ۵۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم در فعالیت‌های تولیدی کمان آرش مشغول به فعالیت هستند.

شعار؛ آرش نماد قدرت، شهامت، شجاعت، بدنبال سلامت و رضایت و شادابی شماست!

سال ۱۳۸۶ فدراسیون تیراندازی با کمان پس از بررسی کمان های این شرکت کیفیت آن‌ها را تایید کرد و برای تامین بخشی از کمان‌های آموزشی مورد نیاز فدراسیون، از تولیدات کمان آرش استفاده شد.

داستان شروع فعالیت 

در سال های اولیه فعالیت، کمپانی آرش چندین نمونه کمان آموزشی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای در رشته‌های ریکرو و کامپوند به بازار عرضه کرد و این سرآغاز تولید انبوه انواع تیروکمان بود. کمان های رین بو، شارک، رابین و آریو و در ادامه کمان کامپوند تایگر معرفی شدند. کمان رین بو مخصوص جوانان و افراد مبتدی که دوست دارند تیراندازی با کمان را تجربه‌ کنند، کمان شارک یک کمان نیمه حرفه ای مناسب برای تمرینات حرفه‌ای و شکار، کمان رابین مخصوص نوجوانان و کمان آریو مخصوص کودکان هستند. آرش با تنوع در تولید کمان‌ برای رده سنی‌های مختلف نیاز بازار را به خوبی شناخته و تامین نمود.

کمان کامپوند تایگر نیز یک کمان حرفه‌ای شکاری است که با پونداژ 40 الی 50 پوند تولید می‌شود؛ کمان کامپوند آرشام در خانوادۀ کمان‌های آرش قرار گرفت که با توجه به ساختار بدنه و طراحی حرفه‎ای که دارد قیمت آن بیش 10 میلیون تومان است.

کمان های ریکرو آرش مخصوص بزرگسالان 

همانطور که تا اینجا متوجه شدید، کمان آرش با تنوع محصولاتی که دارد؛ نیاز بازار تیروکمان را به خوبی مرتفع ساخته، کمان‌هایی مخصوص بزرگسالان به بازار ارائه شده است که عبارتند از ،

  • کمان ریکرو رین بو
  • کمان ریکرو شارک

کمان رین بو

یکی از پر فروش‌ترین کمان‌های برند آرش، کمان رین بو است، از آن‌جا که این کمان، دارای کیفیت مناسب و قیمتی نسبتا پایین می‌باشد، در بیشتر موارد برای آموزش استفاده می‌شود، اما با توجه به ویژگی‌ها و ساختاری که دارد، برای شکار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مشخصات کمان رین بو

وزن 5 کیلوگرم
سطح مقدماتی
رده‌ی سنی 17+
جنس قبضه آلومینیوم
جنس بازو فایبرگلاس
اقلام همراه دستگاه نشانه روی، زه، آچار آلن، نشیمنگاه تیر و کاغذ هدفگیری
سایر گواهی‌نامه استاندارد بین المللی (ISO 9001: 2008 – CE MARKING)
مورد تایید فدراسیون تیراندازی با کمان ایران
قدرت ۲4 تا 34 پوند مخصوص تمرین
15 ماه گارانتی کمان آرش
یک جلسه آموزش رایگان

کمان شارک

کمان شارک کامل یکی از بر‌ترین و محبوبترین کمان‌ها در ایران می‌باشد. این کمان توسط کمان به بازار عرضه شده است، به دلیل طراحی منحصر به فرد و جنس عالی که این کمان دارد، در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. در بسیاری از فروشگاه‌های معتبر و سایت‌های فروش، این کمان به فروش می‌رسد.

کمان شارک

شما می‌توانید به سایت‌های فروش سری زده و قبل از خرید با مشاورین درباره‌ی خرید خود مشورت کنید و پس از آن این کمان محبوب را خریداری و از استفاده آن لذت ببرید.

 

مشخصات کمان شارک

وزن ۱,۱۶۷ گرم
طول کمان ۶۸ اینچ
طول قبضه ۲۵ اینچ
جنس قبضه آلومینیوم
جنس بازو فایبرگلاس
اقلام همراه دستگاه نشانه روی، زه، آچار آلن، نشیمنگاه تیر و کاغذ هدفگیری
سایر گواهی‌نامه استاندارد بین المللی (ISO 9001: 2008 – CE MARKING)
مورد تایید فدراسیون تیراندازی با کمان ایران
قدرت ۲۴ تا ۴۰ پوند مخصوص تمرین و شکار
15 ماه گارانتی کمان آرش
یک جلسه آموزش رایگان

کمان های کامپوند آرش مخصوص بزرگسالان 

  • کمان کامپوند تایگر
  • کمان کامپوند آرشام

کمان کامپوند تایگر

یکی از برترین کمان‌های حرفه‌ای موجود در بازار که می‌توانید برای تمرینات تیراندازی خودتان تهیه کنید، کمان کامپوند تایگر است. این کمان از سیستم اهرمی بهره‌مند است. این سیستم اهرمی از کابل‌ها، بادامک‌ها و قرقره‌ها برای انجام ماموریت خودش استفاده می‌کند.

 

کمان کامپوند تایگر

 

مشخصات کمان تایگر

وزن ۱۷۰۰ گرم
طول کشش ۲۶-۲۸ اینچ
سرعت تیر ۲۵۰ فوت بر ثانیه
قدرت کمان ۴۰-۵۵ پوند
برد مفید ۹۰ تا ۱۵۰ متر
جنس بازوها رزین و الیاف
سایر زه B۵۰ کمپانی برونل آمریکا
قبضه آلومینیوم آلیاژی

کمان کامپوند آرشام

این کمان به تعداد محدود و به صورت سفارشی از سوی کمان آرش ساخته می­‌شود. کمان کامپوند آرشام همچنین از گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت و استاندارد کیفیت محصول در اروپا برخوردار است و به نوعی می‌­توان گفت که امتحان خود را به خوبی پس داده است.

کمان کامپوند آرشام

 

مشخصات کمان آرشام

وزن ۱,۸۶۰ گرم
فاصله محور تا محور ۹۱,۴ سانتی‌متر
سرعت تیر آلومینیوم ۷۰۰۰
قدرت کشش قابل تنظیم 45 تا 60 پوند
طول کشش قابل تنظیم 23 تا 26 اینچ
سرعت تیر 296,3 کیلومتر بر ساعت
سایر کمانی فول ماشین‌کاری شده
دارای استاندارد ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸–CE MARKING

کمان های ریکرو آرش مخصوص نونهالان و نوجوانان

  • کمان کودکان رابین
  • کمان نوجوانان آریو

کمان کودکان رابین

کمان رابین آرش مناسب برای کودکان زیر ۱۲ سال و همچنین نوجوانان با خرید کمان رابین، علاوه بر کمانی با یک قبضه، بازو، زه، سایت و رست، صاحب یک فیس تیراندازی و سی دی آموزش رایگان کمان می‌شوید و همچنین کارت هدیه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد که شما می توانید با استفاده از آن به طور رایگان در یک جلسه آموزش تیراندازی با کمان شرکت کنید.
 کمان کودکان رابین

مشخصات کمان کودکان رابین

وزن ۶۴۵ گرم
پُنداژ 16 پوند
سایز کمان 46 اینچ
جنس قبضه آلومینیوم
جنس بازوها فایبرگلاس
رده سنی 7 – 12 سال
سایر گارانتی 15 ماهه
دارای استاندارد ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸–CE MARKING

کمان نوجوانان آریو

کمان آرش مدل آریو، نوعی کمان آموزشی  است که جدید ترین محصول برند آرش محسوب می‌شود. این کمان که به سفارش برخی اساتید و مربیان تیراندازی تولید شده است، در دو طول متفاوت به اندازه ۴۸ و ۶۲ اینچ روانه بازار شده تا بستر بهبود کیفیت آموزشی نوجوانان و جوانان در حوزه تیراندازی با کمان را فراهم کند. از آنجا که مبنای تولید کمان آریو بر پایه استفاده از آن در کلاس‌های آموزشی بوده است، برند آرش برای آن جنس بسیار مستحکم و مقاومی در نظر گرفته است که در مقابل ضربه مقاومت بسیار خوبی دارد.

کمان نوجوانان آریو

 

 

مشخصات کمان نوجوانان آریو

وزن 780 گرم
پُنداژ ۱۸-۲۰ پوند
سایز کمان 48 اینچ
جنس قبضه P.A (پلی آمید با الیاف خاص)
جنس بازوها فایبرگلاس
فاصله بریس هایت ۲۲ سانتی‌متر
سایر گارانتی 15 ماهه
دارای استاندارد ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸–CE MARKING

ارائه بسته‌های تیروکمان توسط آرش

شاید اولین باری که قصد خرید تیر و کمان را داشته باشید، زیاد در این زمینه حرفه‌ای و کاربلد نباشید، کمان آرش در قالب بسته {پک} برای شما کمان و تجهیزات آن را آماده نموده است که با توجه به تیاز و شرایط شما، می‌توانید بسته مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

پک تیر و کمان

پک های تیر کمان آرش 

  1. پک کمان نوجوانان آریو ۴۸ اینچ
  2. پک کامل کمان نوجوانان رابین
  3. ست خانوادگی کمان رین بو
  4. پک ماهیگیری با تیروکمان
  5. پک کامل کمان رین بو
  6. پک تجهیزات کمان
  7. پک کمان شارک

سخن پایانی

تمامی کمان‌های تولیدی برند ایرانی آرش مورد تایید فدراسیون تیراندازی با کمان برای آموزش تیراندازی است. اساس تولید و طراحی کمان و تجهیزات تیراندازی، نظرات مربیان و کمانداران حرفه‌ای است تا محصول نهایی  کاملا کاربردی و با کیفیت تولید شود. گفتنی است که تمامی محصولات قبل از ارائه به بازار در واحد (Quality Control) QC از نظر کیفیت، کارآیی و ظاهری کنترل و بررسی می‌شود.

کمان آرش ضمن تلاش و کوشش در عرصه تولید و طراحی انواع تجهیزات یراندازی با کمان توانسته است انواع استانداردهای بین‌المللی از جمله؛ مدیریت کیفیت 2008:ISO9001 و استاندارد کیفیت محصول در اروپا CE MARKING را دریافت و به ارزش‌های این شرکت بیافزاید.

کمان آرش دارای نمایندگی در سراسر کشور می‌باشد، فروشگاه فصل شکار نماینده‌ی رسمی کمان آرش در شهر مشهد می‌باشد که بصورت حضوری و اینترنتی می‌توانید خرید کمان را تجربه نمایید.

فروشگاه فصل شکار به صورت حضوری و آنلاین در زمینه فروش انواع تیر و کمان با تنوع بالا، به صورت حضوری و اینترنتی خدمت‌رسان شما همراهان عزیز است.
آدرس، مشهد، مجتمع تجاری الماس شرق، طبقه منفی یک واحد ۲۱۴۱۲ | شماره تماس؛ ۰۹۱۵۱۱۱۹۳۸۰ – ۰۵۱۳۷۱۱۴۵۲۲

با خرید آنلاین تیر و کمان، امکان مقایسه طیف گسترده‌ای از این لوازم و همچنین انتخاب پایین‌ترین قیمت برای شما وجود دارد.

پشتیبانی و گارانتی تعویض قبضه و بازو در صورت خرابی یا شکست شامل همه‌ی کمان‌های برند آرش می‌شود. مدت ضمانت 15 ماه و تا 5 سال می‌توانید از خدمات پس از فروش کمان آرش بهره ببرید.

اطلاعات متفرقه

مدیریت جناب آقای وحید هرمزی
رئیس هیئت مدیره جناب آقای احسان قاسمی
آدرس مشهد، شهرک صنعتی توس، فازیک ، بلوار تعاون جنوبی قطعه ۳۲۹
تلفن تماس 0912763511205135414104
شروع فعالیت سال 1382
شعار شرکت آرش نماد قدرت، شهامت، شجاعت، بدنبال سلامت و رضایت و شادابی شماست
سایر ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸–CE MARKING

تمامی اطلاعات شامل آدرس‌ها، شماره تماس و اسامی افراد از وب‌سایت کمان آرش درج گردیده است و فروشگاه فصل شکار صحت این مطالب را تایید و یا تکذیب نمی‌کند.

_________ پایان مطلب _________